Kucuk_melegim Kizlar tansiyonum 10/6 ama ayaklarımda ödem var hamilelikten mi oluşuyor bu ödem sadece ayaklarimda var
ArvenMom Kucuk_melegim olabilir canım benimde tansiyonum düşüktür ama vücudumda ödem yok bol su tüketiyorum düzenli yürüyorum ödemlerim ilk zamanlar vardı şuan yok
BBuseY Kucuk_melegim benim en başından beri 10/6 benimde hiç ödemim olmadı canım 36 haftadayız ama biz bol su içiyoruz ve günlük 5000 adım atıp geliyoruz ..
Esracnplt Kucuk_melegim 35. Haftadayim benim de sadece ayaklarimda var. Bazen su şişesiyle buz yapıp ayağımın altında yuvarliyorum ağrısını sıcak basmasını alıyor
Kucuk_melegim BBuseY ay neguzel yuruyosun ben kesinlikle yuruyemiyorum bebek cok baskı yapıyor kanalda olduğu için her attigim adimda bicak saplanıyor vajinama kesinlikle yuruyemiyorum anca evin içinde çok su içiyorum son 2 haftadır ayaklarım şişiyor
Esracnplt Kucuk_melegim suyu cok içip yürüyüş yapmadığımız için de şişiyor ayaklar bence. Bugün doktorum yürüyüş ve pilatesi sakın ihmal etme dedi
BBuseY Kucuk_melegim bendede baskı oluyor ama normal doğum istediğim için şart. Hazır havalarda Güzelken ve son haftlarım artık. 🤗
Esracnplt Kucuk_melegim ben de sanki etleri çürümüş gibi hissediyorum bazen. Ayak altı orta boşluğu buzlu ya da soğuk sulu şişeyle doldurunca rahatlatiyo
Kucuk_melegim BBuseY bende normal doğum istiyorum inşallah oylede görünüyor ama havalar soğuk kar yağdı bide
BBuseY Kucuk_melegim o zaman evin içinde hareket et canım. Biz MUĞLA’dayız kaç gündür sıcaklar vardı gündüz ben her gün yürüyüşe çıkıp değerlendirdim.
Kucuk_melegim BBuseY ah evin içinde oturuyormuym hic oyle ayaktaym otur kalk otur kalk şimdi anneme yazdim yarın doğru yürüyüşe yanimda biri olmadan zor yururum ben