ElaRose adet agrim cok olurdu yani tirnaklarim dudaklarim mosmor olurdu o derece hep hastanelik oldum ki canim tatli degildir güçlüyümdür.
Teyzem hafiz benim o önerdi hacamat.
Inanmak cok onemli yalniz ve yapan kisinin o iste ehil olmasi lazim, dinende kuvvetli olmasi lazim diye biliyorum ben..
Yaptirdim 1sene bazen agri kesici ile bazen agri kesicisiz adet donemim oldu,hayatimin en konforlu en guzel gunleriydi.
1sene sonra yeniden basladi yeniden acillik serumluk kusmalik oldum. Tam hacamata tekrar niyetlendim ki hamile kalmisim… artik bebisten sonra insalah.
Zaten bir kere fayda etmiyor duzenli yapilmali diyorlar demekki dogruymus