Semaa1 valla birine tavsiye ettim memnun kalmadı baya kötü davrandıklarını söyledi oyuzden tavsiye etmicem siz hastahaneye gidin en uygun doktor kimse size randevu verirler ben gittim buraya gitmeden özel hastaneye de gitmiştim burası devlet olmasına rağmen çok memnun kaldım asla devlet hastahanesinden doğum yapmam diyen biriydim ama buraya başlayınca fikrim değişti zaten burası diğer devlet hastahaneler gibi değil sadece doğum ve çocuk hastalıkları üzerine umarım gittiğinizde memnun kalirsiniz. Bazı arkadaşlar doktor jeli sürdükten sonra peçete vermedi diye memnun kalmamış bazısı Suriyelilerde muayene oluyor diye memnun kalmamış ama bunların benim için çok önemi yoktu ben gayet memnun kaldım hemsirelerden ebeler sende doktordanda suda doğum için zorunlu üç eğitim var ona katılmak gerekiyor eğitimler Çarşamba perşembe cuma günü saat 10 bu üç günden birinde muayeneye gidersiniz aynı gün egitimede girmiş olursunuz