Gm1709 Kızlar ikili tarama yaptırdım sonucum bugün çıkmış yalnız sonuca girince yalnızca . Gözüküyor başına böyle bir şey gelen var mı ? Sonuç doktora mı girmiştir anlamadım 🤷🏼♀️
Gunes63 Gm1709 benimde aynı şekilde oldu canım. Bugün çıkmış sonucum rapor ektedir diyor ek görüntülenmiyor. Burdan sordum arkadaşlar risk durumunu doktor görüntüleyebilir dedi bana
Gm1709 MaviK Allah razı olsun canım ne zaman soru sorsam kesin yorum yapıyorsun çok teşekkür ederim ❤️
Evrmpk E nabızda bir şey görünmüyor canım giriş yaptırdığın yerden sonuç çıktısı veriyorlar doktor ona bakıp yorum yapıyor