Alyaasya Ben 1yıl 2aydır evliyim bebeğim olmasını çok istiyordum hiç korunmadık ama olmuyordu 2aydır da yoğun iş temposu yüzünden hiç aklıma bile gelmedi çocuk sahibi olmak sürpriz oldu bize 5+5te öğrendim zaten o günden sonra da hiç gelişmemiş adet düzensizliği vs farketmedim bile doktorlar yüksek şekerden dedi şekeri herşey etkilediği için önlem alınacak zamanı geçmişti 😏