Aysealty bence işine devam et daha zor işlerde çalışanlar vat, benim evim ilime her gün en az yarıım saat , evine yakın olması güzel bi avantaj, şöyle düşün bu ülkede kim hakettiğini yaşıyor ki? Çoğu üni.mezunu ilk okul mezunuyla aynı yerde çalısıp aynı işi yapıyor, kanun bu torpili olan en iyisini yaşar 😊 bi sen değilsin yani hakkı yenen , ben artık böyle düşünerek kendimi sakinleştirdim kimseyi de takmıyorum, belli saat çalışıp evine gelicekain sonucta , hiiiiç dülünmeye değmez