Kizkiza Kızlar beta değerlerimin artışı sizce iyimi 2 gün arayla verdim sizce doktora ne zaman gitsem görünür 16 Ocak 13.17 18 Ocak 31.57 20 Ocak 103.63 22 Ocak 313.77 24 Ocak 778.60
Beyzayasar43 Kizkiza merhaba hayırlı olsun her gebelikte değişiyor ama ben Çarşamba kan verdim 970 di Perşembe doktora gittiğimde karnimdan keseyi ve bebeği gördü 5 haftalık dedi Ama bu her gebelikte değişiyor bir düşük yaptım o gebeligimde 1120 değerde ne alttan ne de karnimdan keseyi ve bebeği görmemişti
sehrengiz_8 QBuse1123 1500 öncesi ölçümünüz ne? Neye dayanarak az diyorsunuz beta hcg de ne önemli biliyor musunuz mesela… iki gün arayla iki kay artıyorsa sağlıklı bir gebeliktir hanımefendininki de artmış
Kpinart QBuse1123 bu kişiden kişiye döllenmenin olduğu günden güne değişir. Mesela benim ilk öğrendiğimde ilk bebeğimde adetimden 1 hafta sonraki değerim 5 iki gün sonra 20 gibi değerle başladı çünkü geç döllenmeydi. Ve şuan kızım 5 yaşında çok şükür. 2.hamileliğimde ilk öğrendiğimde değerim 1700 dü acaba ikiz mi dedim şok olmuştuk. Meğersem bebeğim down sendromluymuş. Ve down sendromlu bebeklerde b hcg inanılmaz yükselirmiş.
FeyzAkkass Kizkiza Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Benim de ilk öğrendiğimde değerlerim bu şekildeydi. Karından ultrasonla 24 Kasım Perşembe günü baktılar gözükmedi. 28 kasımda farklı hastaneye gittim karından baktı gözükmedi alttan baktı ultrasonla gözüktü. Her gebelikte farklı olabiliyor. Cihazdan cihaza gebeden gebeye fark edebiliyor. Çünkü her gebelik kendine has, kendine münhasır 🥰
Lavess İyi akşamlar kızlar. 1 ve 2. Beta sonucum 22 Ocak : 53,90 26 Ocak : 475.00 Sizce normal mi ? Şuan 4 haftalık gözüküyor kese henüz görmedim
Kurabiyeannesi Lavess dün gittim canım benim yükselişim de seninki gibiydi doktor benım açımdan hiç sorun yok iki katı artmasa saglıksız derdim dedi çok şükür
Serena Kpinart merhaba benım son adet tarıhım 25 aralık. ocak 5 spıralımı cıkardım ve bugun sun 9 gun gecıkmem vardı kan testı verdım saglık ocagında 19.88 cıktı gec döllenme olabılır mı sızce ,burda kımı arkadaslar gec döllenme için bile oran cok dusuk dedıde
Esraaaaacun Kizkiza 3000 den aşağısını ultrason görmüyor canım ancak vajinal yolla bakılıp da görülebilir bence bekle biraz daha ben 6+6 iken gitmiştim kalbinin sesini duydum keseyi gördüm bence sende öyle yap çok ultrasonda iyi birsey değil
Esraaaaacun Kpinart anladım kusura bakmayın ilk defa böyle birsey duydum o yüzden sorup öğrenmek istedim