Benim de bir taraf 19 mm diğeri 15, doktor 20 25 mm arası stent takmak gerekiyor dedi ama benimkinin 19 olmasını hiç umursamadı. Çok ağrım olup olmadığını sordu yok dedin, stent takılmasını çok istemiyoruz sizi ve bebeği riske atmamak için dedi. Tek önerisi de bol su içmek idrar tutmamak sürekli tuvalete gitmek oldu. Haftaya üniversite hastanesinde bir de profesöre görünmeyi düşünüyorum bakalım ne diyecek.