Merhabalar, öğretmenim. Saat 12 itibariyle şu an 32+4 olduk. Şubat tatiline denk gelen bu iki haftam ileride eklemek için sayılmayacakmış. Böyle olduğuna göre benim şu an çalışabilir rapor almama gerek var mı yoksa okulun ikinci döneminde 34 haftalıkken mi almalıyım raporumu?