Yaseminturan_ Betulhdvrd Rabbim yardımcınız olsun 28+5 de benimde 2 cmdi açıklık rahim ağzı 16 mm di 10 gün kaldım suan 35+1 olduk inşallah sizinde geciktirirler . Sizin belirtileriniz nelerdi 🥲
Betulhdvrd Babykalamar mide ağrısı diye geldim nstye falan girdim sancı çıktı açılma oldu yatış verdi direkt. Akşam 5gibi yoktu açılma gece 11 gibi 3 cm olmuştu
Betulhdvrd Yaseminturan_ ben mide ağrısı ile geldim nstde sancım çıktı sonra açılma oldu şimdi sancıyi durdurucu ve ciğer geliştirici iğne yapılıyor
Ozgee123 Yaseminturan_ mzyynkbra benimde açılmam yoktu ama sancım çıkmıştı nst de ciğer geliştirici vurdular 28 haftalıkken size vurdularmu ciğer geliştirici?
Ozgee123 Betulhdvrd allah yardımcın olsun canım benimde sancım çıktı diye yatırmışlardı çıktım geri sende çıkarsın inşallah ciğer geliştirici vurdularmı
Betulhdvrd Mervesya daha çok sağ taraf safra kesesi ağrısı gibi ve sırtıma vuruyordu mide ağrısı değilmis