Selam kızlar nasılsınız ben direk kendimle alakalı kısmı yazıyorum bu gün göbeğimin içi yani göbek deliği altı yırtılma acıma kasılma gibi birşey oldu bebek içimde canımı acıtacak kadar kastı rahmim hopluyor yerinden sürekli yani diğer günlere göre bu gün bişey vardı sancı Ağrı vs gibi şimdi hafifledi Çarşamba kontrol günü heycanla bekliyoruz kızçemle gelse diyorum ya doğurdum ha doguracam hala devam ediyor kaşığa doğru kasılma iğne batması ve yanlara doğru ağrı kasılma sizde durumlar ne