gelartkk Arkadaşlar merhaba Allah’ın izniyle mayis ayında doğum yapacağım. İnce battaniyeler olur ya hani battaniye bile değil hatta daha ince kayınvalidem diyor ki onlardan alalım kundak için çok kullanılır. Sorum şu yaz bebeği olacağı için açıkçası alma taraftari değilim. Tecrübeli anneler ne dersiniz bu duruma yanlış mı düşünüyorum?
2022bebeki gelartkk Yazı kışı fark etmez bence yarım kundak her şekilde bebegin daha konforlu uyuması için gerekli diye düşünüyorum Penye battaniye ya da müslinden kullanabilirsiniz.
-Meyra gelartkk canım bebekler yeni doğduğunda sıçrama refleksiyle kendilerini uyandırıyolar. Bebişlerin daha rahat uyuması için kundak çok iyi oluyor yazla kışla alakalı bi durum değil yani☺️
Symaaas gelartkk canım yarım kundak uyku kalitesi açısından önemli üstelik. Bebekler yaz kış farketmez üşür çok sıkı giydirmeyi. Ama üşütmeyin de size tavsiyem 40 gün kalça çıkıllığı için doktora gideceksiniz ya bazı ayaklar geç gelişiyo bol boş masaj yapın be çift bez takın farkı göreceksiniz be gelişecek benim başıma geldi 20 gün uyguladım düzeldi oğlumu. Ayağı şimdiden tecrübeli olduğum için sizede fikir vermek istedim
ipekmom_ gelartkk hazır kundaklar var önden fermuarlı, örtü almak istemiyorsan ondan al canım, benimde nisanda olucak ondan aldım 1tane, e bebekte indirime girmişti 35tl gibi bi fiyata almıştım bi bak istersen
_Pinar_03 Ben tecrübeli değilim ama en azından bi tane al uyurken üzerini örtersin yada yarım kundak yaparsın elini kolunu hareket ettirip uyanmaz die düşünüyorum. :)
gelartkk _Pinar_03 2 tane varmış kayınvalidemde daha da alalım diyor kırmak istemiyorum ama onun yerine başka bı ihtiyaç alırız
gelartkk 2022bebeki onda 2 tane varmış canım onun yerine muslin örtü falan alsak olmaz mı o sırf kundak için daha fazla almak istiyor
berceste5155 gelartkk 2 tane yeterli bence daha müslin örtüleriniz falan da vardır lazım olursa alırsınız
2022bebeki gelartkk bence 2 tane yeterli olur kundak için. Müslinin kullanim alani daha geniş boy boy iki üç tane alınabilir
gelartkk -Meyra bu süreçte kimseyi kırmak istemiyorum ama gereksiz olacak alış verişte yapmak istemiyorum aslında
-Meyra gelartkk kırmayında zaten almak istiyosa kendi alsın boşverin benim kızımında koca dolap boyunca kıyafetleri bir sürü battaniyeleri var hepsini kaynanamlar aldı bir hevesle dolapta duruyolar öyle. Çocuk üstünü açtığı için ve boğulma tehlikesi olduğu için uyku tulumuyla yatıyor zaten😊 alanada alma denmiyor malesef. Sizde kırmayın bence almak istiyorsa alsın
gelartkk -Meyra onun yerine başka ihtiyaç alabilir diye düşünüyorum ama hemen alınıyor maleseff amacım kırmak değil işte o yanlış anlıyor hemen