Herkese merhaba 23+2 deyim. Gebeliğin başından beri düzenli tansiyon takibi yapıyorum tamamen önlem amaçlı ve normalde tansiyonum 10-6 çıkar. Ancak özellikle son 1 haftadır tansiyonum 12-7 civarında çıkıyor. Haftasonu 14-7 çıktı ve sonrasında çok şiddetli burun kanaması yaşadım. Şu an yine 12-7. Her zamanki tansiyonumun çok üzerinde. Böyle bir durum yaşayan var mı? Sizin hamilelikte tansiyon yükselmesi gibi bit probleminiz oldu mu