Kızlar 37 haftaligim bugun sabah bi etek giydim gayet karbimin ustunde tam sekilde oldu durdu az önce baktım etek belimden düştü aşağı şok oldum bebeğin normal doğum pozisyonunu almış ama birden karnımda ki şişlik azaldı sanki bu konuda bilgi sahibi olan var mı yardımcı olursanız sevinirim