Arkadaşlar bir dış gebelik deneyimim var, yeni hamileyim, bir doktorum var ama ne sorarsam normal merak etme sen ona bir şey yapamazsın ne istersen yap, yüz kay gez atla Plates yap ne istersen diyor, aşırı rahat, öyle benim kilomu falan ölçüp takibe de almadı. Doktorumdan emin olamıyorum. Sizin doktorunuz nasıl? Doktorunuz kim? İlk kez hamile oluyorum psikolojimi anlasın istiyorum ama çok mu şey istiyorum. Soru sorunca garip hissediyorum