Merveunal13 Yesraan memleketim eğer orada olsaydım devlette yapardım kesinlikle siz de orada yapacaksınız sanırım
Yesraan Merveunal13 ben çerkese atandım canım buraya en yakın Karabük var Ankara’ Çankırı varda en yakın Karabük bende Karabük şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum fikrin varmi nasıl sence
Merveunal13 Yesraan hastane güzel ama dediğim gibi orada yaşamıyorum sık giderim memlekete ama yapabilirsin özelde çok pahalı medikar hastanesi
Bluexxx41 Karabük’e oturuyorum bende. Birçok tanıdığım da var dogumu devlette yapan bende devlete gidiyorum . Pişman olmazsınız tek kişilik ilgili ebeler doktorlar da öyle