Hayalvemasal00 Kızlar resmen oturamiyorum. Oturunca uzaninca cok zor kalkıyorum. Iki gun ust uste cok ayakta kaldim hic dinlenemedim geceleride üstüm acik uyuyakaliyom. Ondanmidir bu bel agrim sizce? Yoksa erken dogum mu ? Bişey soyleyin kizlar ?🙄🙁
Shnayse Hayalvemasal00 benimde belim çok ağrıyor çünkü Bebek büyüyor vücudun ağırlık merkezi değişiyor ve erkek bebekte daha çok ağrırmış öyle diyorlar 😊
Gamze612 Hayalvemasal00 34+3 um ben de geceleri zor uyuyorum sirtim cok agriyor😩 15 dakikadan fazla oturdugumda, kendimi hemen yataga atiyorum😩
Hayalvemasal00 Berfin002 agirlastik zaten canim. Ama onun dışında da yoruldum baya ondan mi diyorum acaba🤔😣
Hayalvemasal00 Shnayse ne alaka erkek bebekte canim. Benimki kiz ama cektigim agriyi bi ben bilirim bi allah :( hepimiz evlat can taşıyoruz ve bi yerlerimiz agricak agriyorda 😣 allah hepimize kolaylik versin onun icin
oglummehmedim Hayalvemasal00 neyse az kaldi biticek uzanarak geciruyom gunu yoksa belim acayip oluyorum anca istiraatla gecer baska yok sola uzanmakla
Shnayse Hayalvemasal00 yani bilmiyorum öyle diyorlar dedim erkek bebek bel kız bebekte kaşık ve karın ağrısı olurmuş elbette herşeyden önce hayırlı ve sağlıklısı olsun.
Hayalvemasal00 Gamze612 yaa dun gece wc ye gidicektim altima yapicaktim afedersin. Cok zor kalkabildim yataktan. Esimi uyandirdim o yardim etti. Yoksa isim yaştı vallah🙈😣🙁
Gamze612 Hayalvemasal00 hersey bebisler icin valla canim☹️ Gece 5 defa kalktigim icin yuvarlana yuvarlana kalkiroum esimden yardim alamiorum ama uyanikken o kaldirio🙄
Calasun Hayalvemasal00 ben 27 deyim şimdi böyleyse bende ilerde ne yaparım 😓😢 kopuyo resmen nefesim kesiliyo 😪 zamanında sağlıkla gelsinler inşallah🙏🏻
Hayalvemasal00 Calasun amin canim insallah. Aslinda sanada bagli. Hareketli ol yuruyusler yap ama fazla yorma kendini. Ben biraz fazla yorulduğumu dusunuyorum belki ondanda agrilarim fazladır bilmiyorum :(
Hayalvemasal00 Gamze612 valla ayni bende canim bazen 5 bazen 7 defayida buluyor kalktigim. Ne kadar su ictigime bagli Allah hepimizi bi sancida kurtarsin
Gamze612 Hayalvemasal00 artik geceleri suyu kestim, tuvalete kalktigimda susamis oluyorum ama agzimi islatiyorum o kadar, yoksa fenalik gelio zaten kalkmaktan😩