Kızlar geçen ay doktora gittim iki tane çikolata kistim vardı doktorum gebe kalman çok zor bu ay çatlatma iğnesine başlayacağız dedi o sırada hamileymişim
Adetim 2 gün gecikti test yaptım 5 haftalık hamileyim şükürler olsun bugün doktorum mücize bebek dedi
Bu ay hiç umudum yoktu gerçeğim oldu bu kandil günü🥹💐