minipanda İş yapmak zorunda kalıyorum acaba bebeğe bişe olurmu,gebeliğim riskliydi geçen hafta doktor kanama alanı bitmiş dedi çok şükür ,ama yinede ondan sonrada hiç dinlenemedim
Gzo minipanda bende çalışıyorum valla yorulmuyorum ama agrilarim var biraz bende merak ediyorum inşallah bsey olmaz 🤲🏻
Nk06 minipanda canım dikkat et benim 3 ay mis gibi geçti kendimi bi yordum 20. Haftada kanamam geldi hiçbir problem bulamadılar yavaş yavaş yap bi anda yüklenme
Hallerimvarbenim minipanda Canım daha çok taze bitmiş riskli durumun eğer zorunda değilsen çalışmıyorsan dinlen bir süre daha derim
Asiye21 İşleri dinlene dinlene yapabilirsiniz. Bir gün bi odayı bir gün bi odayı mesela. Ben öyle yapıyorum yoksa çok yorulursunuz. Kendinize ve bebeğinize vakit ayırın. İşler çokta önemli değil bence bu durumdayken.