Kzbnzm1997 Bugün biraz evleri topladım ettim yoruldum böyle karnımda belimde bi sızı var böyle şiddetli adet ağrıları gibi bi sıkıntı olur mu yada böyle bi durumla karşılaşan var mı
rfzsB Kzbnzm1997 valla canım benim de başladı hafif ayaklarımda, doğurucam mı yoksa diye düşünüyorum 39+0 olduk, yorulunca öyle oluyosun normal o,benimde belim kopuyodu iş yapınca,ama bu sancılar doğum gibi😔🙈
Kzbnzm1997 He aynen öyle baya yoruldum yatınca anladım dinleniyim biraz ozaman hepinize çok teşekkür ederim 🙈