Kızlar affınıza sığınarak bi şey sormak istiyorum 33 haftalik hamileyim hamile kalmadan önce lazere gidip vücut temizliğini öyle yapıyordum ama hamile kaldıktan sonra gidemedim ve gittiğim yer ya tüy dökücü krem ya da jilet kullanmam gerektiğini söyledi bu haftaya kadar krem ve jilet dönüşümlü kullandım ama artık kendim alamadığım için jilet kullanma taraftarı değildim krem sürerim diyordum ama hamilelikte kremin zararlı olduğunu duydum 33 hafta boyunca toplasanız 2 3 kez krem kullanmisimdir bu haftadan sonra da kullanayım mi zararlı olur mu sizce jiletle bi yerimi keserim diye korkuyorum göremediğim için 🌸