Hayurlı akşamlar hayırlı kndiller herkese, son adet tarihine göre 6+3 olmamız gerekli. Pazartesi doktora gittiğimde kanda beta 178 çıkmıştı doktor bişey görüyorum ama kese mi damar mı anlayamadım perşembe tekrar bakalım kanda değerine dedi perşembe yani sabah kan verdim 30 çıktı ve hafif tutunma kanaması gibi o kıvamda hafif pembe kanamam oldu. Doktor yavaş yavaş düşer yazdı wp den korktum anında acike gittim oraya doktor vajinal usg ile baktı kese gibi dedi baska doktor geldi a bu kese oluşumu başlamış dedi tutunmaya başlamış ama beta düştü lafına duyan aa bu kimyasal gebelik bu bir düşük değil ama asla yükselmez birkaç güe adet olur dökülür gider dedi. Ama benim ilk hamileliğimdeki gibi bissürü belirtilerim var karnım dahi çıkmaya basladı cok zayıf oldugum için pantolonumdan anladım. Ve açıkcası üzüldüm nasıl olmaz yani diye kabullenemedim tamamen hamile hissediyorum var yani hissiyat olarak insan anlamaz mı? Biraz araştırdım forumları okudum tutunma kanaması olurken beta düşebilir ve sonradan ani bir sekild tükseldği gebeliğin oluştuğuna dair birçok yazı okudum. Başına gelen varmı yani biraz kabullenemiyorum durumu sabah tekrar saglık ocagınd abaktırıcam betaya yükseldimi diye