ktugce_ bende aynı şeyleri yaşıyorum, 16.haftada kelebek kanadı çırpışı gibi hissediyordum fakat şimdi 20.haftaya girdim hiç sesi soluğu çıkmıyor, vuruyorum çikolata yiyorum kıpırtı yok, doktora gitmemede daha 2 hafta var merakla ve endişeyle bekliyorum