DilaDeniz Mor kırmızı çatlaklarım için kullandım.Şuan 41 haftalığım ama o felaket çatlaklarım beyaz oldu.
Normal beyaz olan çatlaklarım da baya toparladı.
Ben her gün sabah akşam bol bol sürdüm son 1 aydır baya yoğunlaştım ona.Sürünce bir süre cildin emmesini de bekledim.
Yani lierac,hindistancevizi yağı,zeytinyağ,badem yağı,sebamed çatlak kremlerim de var ama en çok madecassolu sevdim.
Madecassolu annem belindeki platin izleri için kullanmıştı.Şimdi belli belirsiz ince bir çizgisi kaldı.