Minikmucizemiz_ Kızlar bugün 16+2 olduk ve kasıklarımda bi sizi var bıçak saplanır gibi ya belimde agriyor normal mi
Sevval0308 Benimde bugün 16+3 aynı sorunlar var cnm birde beni iki taraftan çekiyorlar sanki sag sol yanlarim çok geriliyor. Allah’ım evlatlarımızı da bizleri de korusun bu mübarek günde🥹🥰
Sevdmrl 16+2 gundur ayni sikintilari yasiyorum yan bosluklarim kasik bel sirt agrisi neden oluyo anlamiyorum