Safiyenurrr 33+4 haftalığım doğuma az kaldı benim doktorum 2 hafta da bir çağiriyor muayneye siz nasıl gidiyorsunuz
Hallerimvarbenim Safiyenurrr Ben 36. Haftadayım daha yeni iki haftada bire düştük canım iki hafta sonra gitcez 38 olarak sonra zaten zaman kalmıyor kaça düşer bilmiyorum 😅
Dorukkusumm Safiyenurrr bana 33 te randevu verildi 33ten sonra artık haftada 1 görüşücez dedi doktorm..
Edafmo Safiyenurrr bende 32ye kadar ayda bir gittim. 32de gidince tam 34te gel dedi. Bir de 36da gidicem sonra da haftada bir gidicem sanırım
_almirasmom Safiyenurrr her hafta gıdıyorum 33 haftalıgım her hafta cuma nst gırıyorum 2 haftada bır muaynelo nst
_almirasmom Safiyenurrr suan ıcın normal dusunuyoruz 35. Hafta catı muaynemız var sorun cıkmazsa normal doguma inşallah 🙏