kubra3rkan Yaşayan var mi? Tansiyon düşüklüğü sebebiyle olurmuş nasıl önlenir hiç başına gelen oldu mu? Tansiyon düşüklüğü de erken doğuma sebeb olurmuş. İlk bebeğim de erken doğdu, 2. Ye hamileyim 27. Haftadayım. Erken doğar veya doğacak mi diye korkuyorum..
Zeynep_61_70 kubra3rkan korkma canım hamilelik de gayet normal , tansiyonunu ölç eğer tansiyonun normalse sıkıntı yok bende de oluyirdu 26 hafdam ile 32 hafdam arasında sürekli olurdu korkma