Sumeyye_78 Merhabalar kızlarrr 34 haftalık olduk…Oksapar iğne ile normal doğum yapan var mı ?Corasprini kestim artık …
Busel Sumeyye_78 iğnenin doğumu etkileyen bir faktörü yok canim sezeryan veya normal olarak ayrılmıyor doktorum demisti 🤗 bende vuruluyorum coraspirin devam normal doğum istiyorum. Bende fark eder diye düşünüyordum da bir farkı yokmuş doğum yönünden
Slma_aygn Sumeyye_78 32 haftalıkken corasprin kesmistik doğumdan 10 gün öncede iğneleri kestik çok güzel bı normal doğumla kızımı doğurdum çok şükür darısı şimdiki bebeğimin ve sizlerin başına hiç korkma problem yok
Dilaraglr Bende burda bekleyim 🙈 Aynı şekilde corasprin ve iğne kullanıyorum 33 haftalık olduk henüz kesmedik hapı Açıkçası bırakmayada korkuyorum
Sumeyye_78 Busel doktorum doğumdan bir gün önce bırakmamı söyledi iğneyi o yüzden endişeliyim Şubatta kontrolüm var tekrar soracağım bakalım doğum nasıl olucak🫶