atlasinannesi_ gebelik risksizse hiç bir sorun olmaz. Doktoruma da sormuştum herkes böyle şeyler söylediği için, o da valla kendini zorlayacak kadar ağır kaldırma her şey serbest demişti. Şimdi 30. haftadayız, her şeyi de yaptım hiçbir sorun yaşamadım ben de bebek de sağlıklıyız. Sabah 8-6 yoğun çalışıyorum, hamileliği bildirmedim mesai de kalıyorum 😀 tüm evimin işini kendim yapıyorum zaten eşimden başka hiçbir aile üyesi yok yaşadığımız ilde. Sürekli eğiliyorum kalkıyorum köpeğimiz var biraz yaramaz, ilgilenmek gerekiyor. Yaani herkesin söylediğinin aksine riskli bir şey yoksa her şey serbest