Sinemce__ Kızlar sabah kahvaltiya misafirim var, sigara böregini akşamdan sarsam bayatlar mi? sabah da kizartirim
Gamzer Sinemce__ Ben sarıyorum saklama kabına koyup buzluğa atıyorum. 15 gün kadar çıkarıp çıkarıp pişiriyorum canım😊 Birsey olmaz sar, saklama kabına koyup dolaba kaldir🧡
Armess_loya Sinemce__ sar canım birşey olmaz kapalı kaba koy sabaha kızart kolaylık olur, ben bütün böbreklerimi önceden yapıp buzlukta saklarım, sen sabaha yapacağın için dolabın alt kısımında koyman yeterli…
Hallerimvarbenim Sinemce__ Ben hep çok çok sarar dolaba koyarım elime gelsin sonra diye kapaklı saklama kabına koy birşey olmaz canım fazla gelirse buzluğa bile atabilirsin
AzraFarah Sinemce__ bişe olmaz canım ben hep önceden sarıyorum, buzluğa da atıp kizartmadan önce çıkarıyorum öyle kızartıyorum