babysevgi Aysee6346 bir sakıncası yok ancak eklemlerimiz gevşediği için düşme tehlikemiz yüksek o yüzden yürüyebildiğiniz tempo mantıklı ynı terliyim de yağ yakarım söz konusu değil bana göre . Ben hareket olsun diye yürüyorum ilk kızımda da heegün yürürdüm