efeninannesiii_ Kızlar 31 haftadayım. Karnımın içinde kalp atışı gibi tık tık bişey atıyor. Ne olduğunu bilen var mı ya da aynı durumu yaşayan
minik_koala_ve_annesi efeninannesiii_ hickirik canim😅🤭 ilerleyen zamanda gunde 2 defa bile hissedebilirsin 10 dkikaya kadar🥰
Aysee6346 efeninannesiii_ aynı durumu bende yaşıyorum 27 haftadan beri oluyor şu an 29+3 haftalık oldum hayla da var ve çok düzenli bir şekilde atıyor doktora söyledim tek me mi dedi yok dedim tekme değil ondan sonra da birşey demedi
efeninannesiii_ Mavidunyamm ama sürekli oluyor. Her sabah veya her akşam düzenli olarak. Hıçkırık olduğuna emin misin 🙄
efeninannesiii_ minik_koala_ve_annesi evet 10 15 dakika kadar sürüyor. Ondan dolayı korktum hatta neden oldu diye çünkü hiç hissetmedim hıçkırığını demek buymuş 😍😍😍😍
Mavidunyamm efeninannesiii_ ohoo benimki günde 8 kere bile oluyordu abartısız söylüyorum 🤣 farklı saatlerde 15 dk kadar sürüyor du
minik_koala_ve_annesi efeninannesiii_ evet kuzum basi ne taraftaysa ordan hissedersin 😇benim oglum hep ben yemek yerken tutardi hickirik🤣