Deletedmom_52 canım ilk gebeliğim engelli bir bebekti ve kendi kendine karnımda öldü. Bu süreçte kendi doktorum ile 1 kez görüşemedik. Bebeğim öldü hastaneden cıktım kendi doktorum yok oldu. Ama erol hoca bana o kadar destek oldu ki anlatamam. Bunlar insanlığı..Bir de doktorluğuna gelelim.. o kadar bilgili ve tecrübeli ki bebeğimde engel olsuğunu söyledi ve 1 hafta dayanamadı kaybettik kızımı..Rabbim herkese sağlıklı evlat versin. Şimdi erol beyde takipliyim, şifdetle önerebilirim. Birqz pahalı ama gerçekten çok bilgili ve 2 kez gitmeme rağmen ilk gebeliğimde beni hiç yanlız bırakmadı şnstagramdan sürekli yazışıyoruz ❤️