melteW benim de aynı durum çıktı canım 5 haftalıkken 5.87 çıktı değerim. Hemen ilaca başladık sabahları aç karnına içiyorum 16 haftalık olduk çok şükür bir sıkıntı yok. Ayda 1 değerime baktırıyorum gerekli görülürse doz ayarı yaparız dedikleri için ama şu zamana kadar hep 50 mg ile devam ediyoruz. Doğumdan sonra düzelebilir de kalıcı da olabilir bi süre gözetim altında olmakta fayda var dedi doktor. Hamilelik dolayısıyla da yükselebiliyormuş çünkü değer. Bakalım inşallah geçicidir ama bi sıkıntısı yok yani