Gece saat beş sularında her zamanki gibi tuvaletin geldi. Tuvalete gittim, çok fazla çiş yaptım biranda çok fazla su boşalmış gibi hissettim ayağa kalkınca karnımın hafiflediğini hissettim. Apar topar hastaneye gittik baktılar suyun falan gelmemiş dediler. Ben o kadar eminimdim ki bebek çantamla gittim. Sonra o gün sabah eve geldik saat 10 buçukta birden altıma etmiş gibi su geldi, dedim yeni gittik doktora bir şey yok dediler enfeksiyonum vardı muhtemelen altıma kaçırıyorum. Derken ara ara böyle su gitti. Eşim de nöbetteydi dedim böyle hala suyum geliyor, gittik bir şey yok dediler biraz daha dur bakalım diyip durdu en son artık hala devam edince geldi saat akşam 9 da gittik hastaneye ve gerçekten suyum gelmiş. Yatışımı aldılar 4 cm açıklığım vardı ama hiç sancım yoktu o geceyi hastanede geçirdim. Sabah saat 9 da bana suni sancı vermeye başladılar. Saat 3 e kadar çektim o sancıyı. Daha sonra artık dayanamaz olduğum için çıkardı doktorum. Biraz öyle dursun dedi. Ebeler yürüyüş yaptırdi, hareketler yaptım, duşa gir dedi doktor işte orda içimde tutamadığım bir ıkınma isteği geldi nasıl kendimi doğum masasına attım hiç bilmiyorum, doğuruyorum gelin dedim😄 baktılar tam açık dediler bütün gücünle ıkın dediler hic bağırmadım bütün gücümü ıkınmaya verdim, ebelerden biri karnıma çıktı biri altımı kesti ıkın dediler ikindim çok uzun sürmedi doğurmam çok şükür. Şunu söyleyeyim gözünüzü de korkutmak istemiyorum ama doğum çok kolay geldi bana asıl zor olan sancıyı çekmek bilmiyorum belki benimki suni olduğu içindir. Size tavsiyem normal doğum hakikaten çok güzel bir şey. Gözünüz de korkmasın, bir şekilde dayanıyorsunuz o acıya. İlk tavsiyem sanciniz geldiği anda derin derin nefes alın, ben bazen becerdim bazen beceremedim, ama işe yarıyor derin nefes almak sancıyı azaltıyor. İkinci olarak ıkınırken bağırmayın, gücünüzü bağırmaya vermiş oluyorsunuz ve süreç sadece uzuyor. Bütün bu acının sonunda minik bir mucizeye kavuşmak kadar güzel bir şey yok. İnanın onca sanciya ağrıya değdi. Ama tek sıkıntımız suyum gittiği için enfeksiyon kapmış hastanedeyiz. Yarın taburcuyuz inşallah dua edin bize🤲
Sormak istediğiniz merak ettiğiniz varsa sorabilirsiniz