Ben şeker yükleme testi yaptırdım açlık şekerim 75.
50 mg 330 ml şeker yüklemesinden sonra 141 çıktı tam sınırda doktorum bide tekrar 100 mglık testi yaptırmamızı söyledi ama gerek var mı gebelik de büyük bir sorun teşkil ediyor mu yaptırmazsam nolur onu merak ediyorum. Çünkü normal zamanda da şekerli yiyen bir insanım ama gram rahatsızlık duymam o gün o 50 mg glikoz verildi akşama kadar hatta gece bile rahatsız oldum gün boyu o yüzden ikincisini yaptırmak istemiyorum açıkcası