Mekklc Kızlar merhaba reglime 4 gün var bugün test yaptım ilk gözle zor görünün çizgi vardı ilk 5 dk da çıkan bekledim belli olucak mı diye Böyle çıktı sizce kuruma çizgisi mı yoksa gebelik mi
rabiatkncee Mekklc net görünmüyor canım ama silik gibi net değil regl 4 çok erken 2 3 gün daha bekle tekrarla testi kan ver çıkar zaten. İnsalşah vardır ❤️🙏
ggzemmj Mekklc 5 dk yi asmadiysa gebelik olabilir ancak idrari fazla damlatmissin sanirim insallah vardir💜 erken gebelikte kesin cikar
Mekklc Rumuz5838 bozuk değil idrar kuruduğu için öyle bir de siyah beyaz fotoğraf olduğu için öyle çıkmış 🥰
Mekklc ggzemmj idrarı fazla damlatmadım idrar koyu olduğu için test kuruyunca böyle olmuş evet ilk 5 dk da gördüm inanmadım beklettim 🥰