Benimde mart sonu gibi ilk üç ay giyeceklerini uzun kollu aldım yazın giyebilecek tarzda da bir kaç şortlu takım aldım öyle çıtçıtlı body lerde ilk üç ay için uzun sonrası için kısa kol. Çok fazla kıyafet almamak için zor tutuyorum kendimi o zamanlarda hava şartları nasıl olur bilemeyiz malum mevsimler geriden geliyor artık ihtiyaç oldukça duruma göre alcam artık