kediliyagmurr_00 Kızlar bebegim 4 aylık bi süredir sağ memeyi emmiyor reddediyor aglıyor ve tek göğsüm şişiyor çok sıkıntı çekiyorum yaşayan var mı
twofruits kediliyagmurr_00 koltuk altına alın bebeği başı solu emiyor gibi dursun bende işe yaramıştı ağırlıklı da uyurken emzirdim 3. Aydan sonra meme reddi yaşadım tek meme de oldu bir ara koltuk altına alıp denedim işe yarıyor
Blueangel5 kediliyagmurr_00 benimki de emmezdi ilk sağ göğsümü ama seninki kadar uzun sürmedi yani 2 3 gün sürdü. Çünkü tutamadı o göğsümü. Bi yolunu bulmalısın tutmasını sağla yani artık büyümüş tutabilir diğerini tutan onu da tutar.
gkcnn kediliyagmurr_00 sol göğsünüzü emzirdiğiniz pozisyondan bozmadan sağ göğsünüzüne doğru kaydırıp emzirin bir süre sonra düzelir inşallah bende 3 günde düzelmişti bu şekilde
Bebekliannee kediliyagmurr_00 çanta pozisyonunda emzir benimde sağı emmiyordu öyle çözüm bulduk. Sonra öyle öyle alıştı