Esracim Kızlar 37+3 deyim perşembe kontrolum var. Haftada bire düştü kontrolum. Siz haftada bir gittiğinizde kaç kilo almıştı bebeğiniz 100 g felan mi. Bebeğim biraz kilolu 🙁 dikkat ediyorum.
Haticemustafa Esracim ben 4 gunde bir gidiyorum artk 39+4 um 100 er gram aliyor canm bide son haftalarda zaten kilo almasi yavaşlıyor bebisin Bende bi an once dogurmak istiyorum kilo almaya devam ediyor gittikce zorlanicam çünkü 😐
Kayram Esracim benim bebegimde 100-150 gr aliyor şuan canım. Malum son sayılı günlerimiz artik yavaşlıyor bebislerin kilo alımları.
Esracim Haticemustafa çok teşekkür ederim tatlım. Doktor yediklerinden dikkat et dedi bı kaç gündür dikkat ettim ekmek yemedim ama bugün yürüyüşten geldim acayip acıktım yemekte yoktu kurabiye yedim iki üç tane biraz vicdan yaptım 🙁
Seyma18 Esracim benim 32de 2kgdu 34te 2200 olmuştu 200 Gr aldı sadece ama 35+6 da 2880olmustu bu sefer 700gr almıştı nerdeyse artık her hafta gel dedi doktor bakalım bu hafta kaç kg almış olacak değişiyor kilo alımı
Tgbylmz Ben 32 de 1700 34 de gittim 2400 oldu açıkçası anormal geldi bana 2 haftada 700 gram makinalardandır diye düşündük ama benimki 1 hafta önden gidiyomuş öyle söyledi dr um şuan 36 haftayım salı gidicem bakalım kaç olmuş çok merak ediyorum 🙈😄
Esracim Seyma18 ya sorma 4500 a kadar normal doğum yapanları okudum internetteki bazı sitelerde. Ama doktorum riske atmayalim omzu takılabilir felan dedi. Valla bende napcam bilmiyorum zaten gelesi yok sanırım ne sancı var ne bişi