Isik22 Selam kızlar 37+1im son 3 gündür ayaklarım öyle bir şişti ki patik çorap bile bileklerimi sıkıyor benim gibi olanlar var mı biraz olsun şişliğin inmesi için neler yaptınız ? Bana ayaklarının altına yastık koy 10-15 dk öyle uzan dediler
Hallerimvarbenim Isik22 36. Haftadayım benimde iki üç gündür ellerim ayaklarım patlayacak gibi şişiyor acıyor resmen sabahları özellikle bende burda bekleyim
Isik22 Hallerimvarbenim Buse-ozdmr valla ne olacak böyle bilmiyorum doğumdan sonra mı inecek acaba 🤔 yarın doktor kontrolüm var aklımdaki tek soru ayakkabım olacak mı 🤣🤣
Hallerimvarbenim Isik22 Bugün markete gittim crocslarımı geçivereyim dedim yakın diye olmadı kız ayağıma hahaha
Isik22 Kumsal123m havalar biraz soğudu ve nezle gibiyim dışarı çıkmaya korkuyorum açıkcası daha çok üşütmeyeyim diye evde yürüyebildiğim kadar artık 😥