Aksoyasl nepenthe1 11+0 dayız 2.5 kilo aldık göbüş çıkmaya başladı erkenden 🙏 bütün yavrularımız sağlıcakla gelsin inşallah
Buse-ozdmr nepenthe1 ilk 4 ay kılo almadım aksıne kusmaktan verdim ama 4 aydan sonra deli gibi kılo alsdım suan 36.haftadayım 17 kılo aldım🤣🤣🤣🤣
Derya0-7 nepenthe1 26+0 8 kilo 🥹 nasıl olduğunu anlamıyorum. Dikkat ediyorum ama olmuyor yani. Almaya devam ediyorum 😂