emoselos gozdealtin bende Kırıkkale’den ve tıpa gidiyorum çok memnunum aynen Fatma doktor çok güzel ilgileniyor ve Doğum yapılıyor orda normal Doğuma da gidiyorlarmış ön hazırlığı ebeler sonra doktorlar yaptırıyorlar