Hilalysr Kızlar 32+5 im dün doktorum boynunda iki kat kordon dolanmış dedi her gün nstye gireceğim pazartesiye kadar. Bu haftalarda olupta kordon düzelen var mı yada düzelmiyorsa süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan var mı ?
Mysngl Hilalysr kontrol altında olursan sıkıntı olmaz canım benimde kordon dolanması vardı iki gün önce doğdum çok şükür bişey olmadı
Ilayuyrr Hilalysr doktor bana da aynı şeyi söyledi 38+5 deyiz. Sıkıntı oluşturacak bir durum olmadığını söyledi sadece 40 bitince hala gelmezse bekleyemeyiz çok fazla sezaryen yaparız dedi sıkıntı olmaması açısından. Zamanında gelirse sıkıntı olmuyormuş.
Hilalysr Mysngl kontrol derken her gün nstye girmeyi mi kastediyorsun canım? Allah sağlıkla büyütmeni nasip etsin seninde 🙏