Buse-ozdmr Snm123 ben doğum yapmadım ama yakın arkadaşım doğum yaptı 36 sa kuveze gırmemıstı canım 2 küsürdü kilosu tabı kılo her bebege gore değişiyor ama yatmadı kuvezde
Greeneyes1997 Snm123 ablam doğum yaptı 33+0 da çocuk kuveze girmedi. Genelde 34 den sonra girilmiyor kuveze sağlık problemi veya sarılığı yoksa
kitapkurdu Snm123 35+6da doğdu oğlum. Daha önce farkedildiği için ciğer geliştirici yapılmıştı. Yapıldıktan sonra oğlumun kilosu bir anda arttı. 1hafta içinde 2400 den 3600e çıktı. Ama4 kilo doğdu
Hacerdogan Kızım 36 da doğdu 2100 kg doğdu küveze girmedik evimize birlikte geldik:) şimdi 3,5 yaşında 😍
Sudedemirer Hacerdogan maşallah kilosuda az gibi küvezede girmemiş ne güzel şimdi haftasında doganı bile alıyorlar Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin
Hacerdogan Sudedemirer doktorumuz saolsun :) gerçekten mükemmel biriydi. Ve kilosunu sürekli takip ettik 2 günde bir kontrole gittik 1-2 hafta her şey yolunda gitti şükür. İnşallah sizinde öyle olur
Hacerdogan Snm123 evet oldum tansiyon problemim vardı daha erken bile doğum yapabilirdim o kadar dayandım. İğneyi oldum
Snm123 Hacerdogan kaçıncı haftada iğneyi oldun canım ben 31 de oldum tekrar 36da iğne bir tane daha yaparız dediler seninde öyle mi oldı