Kızlar slm 16+1 haftalık gebeyim bi kaç gündür ara ara olan kasıgımın sol tarafında içerden cekme gibi anlam veremediğim bi ağrı oluyordu bugünde iyice arttı çalışıyorum ayakta fazla kaldım o yüzden olur mu hiç başına gelen oldu mu yarın kontrolüm var doktora gideceğim ama içim hiç rahat degil