rfzsB Kızlar jilet Venüsun renkleri var,hepsi aynı mı yoksa özel alınması gereken bir rengi varmı, kullananlar öneride bulunabilir misiniz
Tosbik rfzsB kuzum ben pembe rengini kullaniyorum yaklasik 2yildır cok memnunum. Suan 8aylik hamileyim hala onu kullaniyorum guzel temizliyor uğraştrmıyor. Tavsiye ederim 😊
Seyma18 rfzsB ben 5bicakli aldım yeni kolaylik oluyor cidden onun üzerine normal jilet deneyince farkı anlıyorsun zaten tavsiye ederim 😊
fatmff rfzsB Sadece watsons gratis tarzı yerlerde mi var ? Yoksa marketlerde falan var mi ? Varsa hangi marketlerde
rfzsB Tosbik ya ben markette turuncuyla mavisini gördüm pembe aradım bulamadım aynı olur mu acaba başlıklar,mavi iki başlıklı turuncu 4 başlıklıydi,sizin kullandığınız hangi renk bide başlığındaki jilet kaç li
Tosbik rfzsB ben cosmetica dan indirimden aldim 12tl.. 3bıçaklı ve yaninda yedek olarak 3başlığı var.bn pembe rengini kullaniyorum yıllardr
rfzsB sudamlasi genital bölge için uygun mu,ben bim dekilerden kullanıyordum,ama kesiyorum onunla kanıyor,
burcuozturk Ben morunu aldım 5 bıcaklı die berbat sakın alma moru valla ben bacagımı bıle sürte sürte aldım 5 bıcak falan hikaye
Seyma18 rfzsB yani herkes memnun kalacak diye birşey yok ama göbiş kocaman oldu artık bana çok rahat geldi normal jiletlere göre üzerinde sabun falan olduğu için alımı gayet kolay oluyor
caglademir rfzsB Ben turuncusunu kullaniyorum canim, cok yumusak bi basligi var, yaralamiyo. Lazere devam edebilene kadar venuscuyuz, agdayla falan ugrasamam valla☺️
oglummehmedim rfzsB valla fiyatini hatirlamiyom ama migrosta bulursunuz kesin 16mi ne 20den azdi hatirladigim