Kızlar merhaba ben durduk yere biraz kaygılanıyorum basıl yeneceğim bunu bilmiyorum bebeğim biraz çok hareket edince acaba bişey mi oldu kordonunda mı bişey var cpk hareket ediyor diyorum nasıl geçecek bu duygu ilk aylarda da böyleydim geçmişti şimdi tekrar başladı doktor da 3 haftada bi çağırıyor hala 2.5 hafta oldu en son gittiğimden beri sizce çok uzun ara yok mu allah korusun bişey olsa ben anlar mıyım