Bende plasenta previa yım. Şuan 33 haftaligim. 36 da alicak doktor sezeryanla. Bı ara kanama yaptım , iki hafta önce lekelenme. Nst de düzensiz kasilmalarda var . Heyecanla bekliyorum. Kanamam olur diye korkuyorum. İnşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız evlatlarimizi.