12+3′teyim.normalde hiç mide bulantım falan yoktu dün gece omega 3 hapı ve d vitamini damla kullandım. Sabaha kadar midem,genzim,yemek borum cayır cayır yandı hala affedersiniz kusuyorum.böyle bir şey yaşayanınız var mı ? Eğer omega 3 buna sebep oluyorsa napacagım bebeğime faydası olan bir şeyi kullanamayacagım😭